Het was een uitdagende wedstrijd voor ons team, toen we op bezoek waren bij EGS. Desondanks kenden we een veelbelovende start na een korte warming-up. We namen al snel de controle over het spel en het duurde niet lang voordat Geeke het net wist te vinden, waardoor we een vroege voorsprong namen tegen EGS.
Met het vertrouwen groeiend na de openingstreffer, hielden we de druk hoog. Dit resulteerde in een vrije trap, mooi benut door Lisette, waardoor we onze voorsprong vergrootten. De eerste helft eindigde met een comfortabele voorsprong voor ons team.
Na de rust bleven we vastberaden om onze voorsprong te behouden en verder uit te bouwen. Echter, EGS slaagde erin om een goal te scoren, waardoor de spanning toenam en de stand 1-2 werd.
Maar ons team liet zich niet ontmoedigen. Britt wist dit streven waar te maken door een doelpunt te scoren in de tweede helft, wat ons team nog meer vertrouwen gaf.
Terwijl de tijd wegtikte, bleven we gefocust tot de laatste minuut. Loes wist in de laatste 5 minuten van de wedstrijd het doel te vinden, waardoor we de wedstrijd afsloten met een overtuigende overwinning.