Keldonk speelde vandaag een goede wedstrijd en was op alle fronten beter dan tegenstander Odiliapeel, maar omdat ze dit niet in de score wisten uit te drukken bleef het tot het einde spannend of ze de drie punten wel mee naar huis mochten nemen.
Keldonk nam vanaf het begin het initiatief en met goed combinatiespel werd Odiliapeel terug gedrongen. Odiliapeel probeerde onder het Keldonkse aanvalsspel uit te komen door met lange ballen hun spitsen te bereiken, maar onze solide verdediging liet zich hierdoor niet verrassen. Ondanks het superieure Keldonk creëerden ze maar weinig echte kansen en bleef het bij speldenprikjes waar de Peelse keeper geen moeite mee had. Net voor het aanbreken van de rust kreeg Luuk Cremers een prachtige kans om zijn ploeg met een voorsprong aan de thee te brengen, maar hij schoot net naast.
In de tweede helft ging Keldonk op dezelfde strijdwijze door, en werd eindelijk voor zijn goede spel beloond. Na een kwartier spelen werd een strak genomen vrije trap van Leon van den Acker door Marcel van den Tillaart subliem binnen gekopt, waarmee Keldonk de bevrijdende voorsprong nam. Keldonk bleef hierna de aanval zoeken en tien minuten later was het na een voorzet van Willem Bouwens, René van den Akker die met een prachtige kopbal de score verdubbelde. Vanaf dat moment leek Keldonk een gewonnen wedstrijd te spelen en kreeg kansen om verder uit te lopen. Een kwartier voor het einde werd het toch nog even anders toen Odiliapeel helemaal uit het niets tot 1 – 2 terug in de wedstrijd kwam. Gelukkig had Keldonk weinig moeite met het Odiliapeelse slot offensief en bleef fier overeind. Keldonk kreeg nog de beste kans toen René van den Akker het eindstation was van een schitterende Keldonkse aanval, maar nu toonde de Odiliapeelse keeper zijn klasse en redde bekwaam.