Het door Corona geteisterde team van Keldonk was in de inhaalwedstrijd op donderdag avond wat de uitslag betreft niet opgewassen tegen het Fiducia uit de Rips. Coach Ruud Fleskens moest starten met drie basisspelers die normaal in het derde elftal acteren en ondanks dat bleef Keldonk aardig op de been, maar had grote moeite om de “man off the match”, de keeper van Fiducia, te passeren, waardoor ze een 0 – 3  nederlaag leden.
Na een kwartier kreeg Keldonk de eerste mogelijkheid om de leiding te nemen. Een vrije trap van randje zestien werd door Mark van Haandel de kruising in gedraaid, maar de Ripse sluitpost tikte met zijn vingertoppen de bal over het doel. Nadat even later Roy van der Heijden een knappe solo afrondde met een gave voorzet had Luuk Cremers de bal bij de tweede paal simpel voor het intikken, maar schoot de bal ongelukkig over. In de tegenaanval die volgde nam Fiducia met de eerste de beste kans tegen de verhouding in de leiding. Nog voor de rust werd deze verdubbeld toen een cadeautje van Keldonk dankbaar werd afgestraft.
In de tweede helft kreeg Keldonk in het eerste kwartier drie goede kansen om terug in de wedstrijd te komen. Roel van Haandel kreeg de beste kans toen die een toegekende strafschop mocht nemen. Hij plaatste de bal hard op de kruising van paal en lat en de terug springende bal werd in de rebound wel benut, maar helaas is dat dan weer niet volgens de regels, waardoor het doelpunt niet werd toegekend. Het geloof in een goed resultaat liep hierdoor een deukje op, en toen tien minuten voor tijd Fiducia ook nog zijn derde liet noteren, ging Keldonk vandaag ondanks de vele tegenslagen dapper strijdend ten onder.