Dit keer een verslag van het laatste kampioenschap van onze A junioren. Het verslag komt uit de Erpse krant van donderdag 3 mei 2007.

A junioren zijn kampioen !!!
In een zeer spannende wedstrijd  werden onze A junioren vorige week kampioen van hun klasse. Keldonk moest spelen tegen Boskant dat geen kans meer had op de titel, maar toch nog erg gedreven bleek. Elsendorp was uitgespeeld en stond met ’n punt meer dan Keldonk op kop, maar Keldonk had een veel beter doelsaldo waardoor een puntendeling tegen Boskant genoeg was om de vlag uit te steken.
In de eerste helft begon Keldonk sterk aan de wedstrijd en kreeg drie goede kansen om de score te openen. Damy Manders was er het dichtste bij, maar zijn kopbal ging via de keeper en de lat uit het doel. Toen Keldonk verzuimde te scoren was een uitbraak van Boskant voldoende om de wedstrijd te doen kantelen. Het werd zelfs zo erg dat een verslagen spelend Keldonk met de rust op een 3 – 0 achterstand stond en een kampioenschap erg ver weg leek.
In de tweede helft gooide Keldonk met de moed der wanhoop alles op de aanval en na twintig minuten spelen was het Koen van Deursen die met een doelpunt Keldonk weer wat hoop gaf. Deze hoop duurde niet lang want snel hierna was het Boskant die de marge weer op drie bracht. In het laatste kwartier kwam de spanning toch nog terug toen Dusty van Wanrooy puur op inzet de 4 – 2 tegen het net werkte. Damy Manders wist vijf minuten voor tijd de “anschlusstreffer” te maken, en in de allerlaatste seconde liet Koen van Deursen Keldonk alsnog juichen door met zijn treffer het kampioenschap binnen te schieten. De scheidsrechter pakte vervolgens de bal en floot af …………pffff. De spelers en leiding gingen uit hun dak en de verslagen Elsendorp aanhangers wreven nog eens door hun ogen want dit kon niet waar zijn.
Na afloop was het groot feest en werd het kampioenschap met bloemen, champagne en vele biertjes ingezegend. Allemaal nogmaals van harte gefeliciteerd met dit behaalde resultaat.

Dit kampioensteam bestond uit de volgende spelers:
Marcel van de Tillaart, Damy Manders, Mark Wouters, Paul Kuipers, Rens van de Hurk, Henry Koolen, Bart van Haandel, Rene van Lankveld, Patrick Koolen,  Ferdy van de Akker,  Joey Manders met gastspelers Dusty van Wanrooy en Koen van Deursen.
Leiders: Rick van den Acker en  Roy van der Aa