En met wij wordt dan jammer genoeg Keldonk bedoeld, terwijl deze afkorting toch duidelijk bij de gasten uit Loosbroek hoort. In ‘n van twee kanten matige wedstrijd was W.H.V. met de 2 – 3 winst vandaag de gelukkigste .
Keldonk begon goed aan de wedstrijd  maar stond na een kwartier, na een onhoudbare pegel in de kruising, plotseling op achterstand. Keldonk raakte hierdoor niet van de wijs en zonder echte kansen te creëren bleven ze de aanval zoeken. Iets voor het half uur had dat succes toen een goed genomen vrije trap van Jorg van den Hurk door iedereen gemist werd en Peter van Zutphen bij de tweede paal raak mocht schieten. Na deze gelijkmaker ontspon zich een verbeten strijd, die beter was dan het vertoonde spel. Na een foutieve terugspeelbal was Jan van den Acker met een slim lobje dicht bij de voorsprong, maar de bal viel op het doel in plaats van er in. Net voor de rust ontsnapte Keldonk aan een nieuwe achterstand toen een W.H.V. aanvaller vrij voor een lege kist de bal heel kunstig op de lat parkeerde.
Koud uit het kleedlokaal was het in de tweede helft W.H.V. dat opnieuw de voorsprong nam. Keldonk kon weer in de achtervolging en vijf minuten later lag de gelijkmaker alweer in het Loosbroekse doel.  Een gevaarlijke voorzet van Chiel Jans werd door een W.H.V. verdediger achter zijn eigen keeper gewerkt. Hierna waren beide ploegen niet bij machte om de bal lang in bezit te houden. Na twee of drie balcontacten was het meestal al over. Na een afgeslagen Keldonkse aanval stond plotseling iedereen verkeerd en had W.H.V. aan twee balcontacten genoeg om op voorsprong te komen. Met nog een kwartier te spelen zocht het moegestreden Keldonk nog naar een puntendeling, maar verder dan een scrimmage waarin de bal drie keer op goal werd geschoten, maar niet over de lijn ging, kwamen ze niet.