Na een uitzichtloze situatie halverwege de tweede helft, toen tegenstander Fiducia de 1 – 3 voorsprong nam, knokte Keldonk zich in de resterende tijd naar een 4 -3 overwinning. Invaller Peter van Zutphen was met een hattrick de gevierde man. De mooie overwinning werd jammerlijk overschaduwd door een zwaar lijkende blessure voor Tom van de Broek, die na een luchtduel met de Fiducia keeper naar het ziekenhuis moest worden gebracht.
Keldonk speelde een redelijk eerste half uur wat na tien minuten een goede kans opleverde. Na een lange rush en prima voorzet van Rick van Nuland schoot Tom van de Broek net over. Na twintig minuten nam Keldonk tot dan toe de verdiende leiding. Roy van der Heijden stuurde met een mooie beweging zijn tegenstander het bos in en legde de bal op maat terug op Rick van Nuland die simpel binnen schoof. Daarna bleef Keldonk de bovenliggende partij, maar nadat Tom van de Broek rakelings naast had geschoten hielp de Keldonkse verdediging Fiducia in het zadel 1 – 1.
Snel na de rust nam Fiducia de leiding en liep Keldonk weer achter de feiten aan. Na het incident met Tom van de Broek was Keldonk even de weg kwijt en liep Fiducia naar 1 – 3 uit. Keldonk stroopte de mouwen op en met target man Peter van Zutphen in de punt ging men op jacht naar een beter resultaat. Een kwartier voor tijd kwam Keldonk na een goed aangesneden vrije trap van Roy van der Heijden door een kopbal van Peter van Zutphen terug in de wedstrijd. Vijf minuten later was het opnieuw Peter die, nu op aangeven van Rene van Lankveld de gelijkmaker binnen tikte. In een hectische slotfase trok Keldonk aan het langste eindje en was het ‘man off te match’ Peter van Zutphen  die de winnende binnen frommelde. Na nog ‘n spannende vijf minuten floot de scheids voor het einde en waren de drie punten binnen Pfffff.
Hopelijk valt de blessure van Tom mee. We wensen hem in ieder geval een  goed en spoedig herstel toe.