Keldonk liet zich afgelopen zondag verassen door het tot dan toe nog puntloze Odiliapeel. Na de snelle Keldonkse voorsprong, gaven ze het laatste kwartier van de eerste helft niet thuis en zagen ze toe hoe Odiliapeel terug in de wedstrijd kwam en uiteindelijk de 3 – 1 overwinning pakte.
Keldonk begon goed aan de wedstrijd en na tien minuten spelen was het Tom van de Broek die door de Odiliapeeldefensie soleerde en mooi afrondde. Even later kopte Verdi van Rijthoven op de lat en kregen Leon van den Acker en Verdi van Rijthoven na goede voorzetten van Roy van der Heijden mooie kansen om de voorsprong te vergroten. Niets leek er toen op dat Keldonk het vandaag nog moeilijk zou krijgen en was het gewoon wachten op de 0 – 2. Alles werd echter anders toen Keldonk in het laatste kwartier de touwtjes wat liet vieren en vijf minuten voor de rust Odiliapeel met een wat ongelukkig verkregen penalty op gelijke hoogte kwam. Odiliapeel kreeg hiermee een tweede leven en namen tot overmaat van ramp net voor de thee ook nog de leiding.
Keldonk ging direct na de rust op jacht naar de gelijkmaker en zette Odiliapeel op eigen helft vast. Tom van de Broek kopte goed in, maar de keeper redde onnodig maar bekwaam en ook Verdi Rijthoven en Jan van den Acker kregen goede kansen, maar telkens was de keeper een sta in de weg. Na dit Keldonks kwartiertje werd het spel moeizamer en kwam Odiliapeel er een paar keer counterend gevaarlijk uit. Nadat vijf minuten voor het einde Rene van Lankveld rakelings voorlangs had geschoten, pakte Odiliapeel definitief de zege.