Voor de 4de keer dit seizoen traden Keldonk 3 en VOW 3 tegen elkaar aan, na 2 eerdere nederlagen en een gelijkspel wisten we vandaag eindelijk de winst naar ons toe te trekken. Keldonk begon sterk en na eerst een kans verprutst te hebben wisten we toch vrij snel de score te openen. Een snelle, goedlopende aanval uitgespeeld door Bart van Haandel-Nick Manders en Maurice vd Linden werd doeltreffend in de lange hoek afgerond door Rick vd Acker. We werden sterker en kregen veel kansen om de score uit te breiden maar we faalden in de afwerking, of de keeper wist redding te brengen. Grootste kansen kregen Nick Manders en Erwin van Lankveld. VOW kwam na de thee wat meer opzetten. Onze organisatie stond enkele keren niet goed en VOW kreeg kansjes. Wij waren wat minder dreigend omdat we het te snel of te slordig uitspeelden op de momenten dat er ruimte lag. We voelden wel aan dat als we de 2de konden maken, het verzet van VOW dan verbroken zou zijn. Ruim een kwartier voor tijd gooiden we de wedstrijd in slot. Bart Bevers stuurde Rick vd Acker met een dieptepass op avontuur, nadat deze zijn tegenstander had afgeschut was het wachten op het moment dat Roy Koolen zijn positie had gekozen in het 5 meter gebied om de bal binnen te tikken, en zo geschiedde, topscorer Roy Koolen tikte zijn 8ste van het seizoen binnen. Het laatste kwartier gebeurde er niks meer, Keldonk koesterde de nul, dat was dit seizoen nog niet eerder gelukt, en VOW had te weinig de bal om nog gevaar te kunnen stichten. Door deze overwinning hebben we de rode lantaarn overgedragen aan Avanti, eindelijk van die hatelijke laatste plaats verlost.

Volgende week laatste wedstrijd van het seizoen. Het draait die dag om 1 team in Keldonk, dat zijn de dames. Die voetballen hun kampioenswedstrijd! Om 11u thuis tegen Venhorst. Iedereen binnen de club hoopt op een massale opkomst voor de wedstrijd en het aansluitende feest dat gaat losbarsten! Zondag 11u sportpark de Koulberg, tot dan!