In een gezapig vriendschappelijk potje wist Keldonk voor de tweede keer dit seizoen te winnen van het in samenwerking verbonden Boerdonk. Na een gelijk opgaande eerste helft trok Keldonk de tweede helft de wedstrijd naar zich toe en wist met 3 – 1 te winnen.
Na een eerste kwartier waarin de bal alle kanten op vloog, viel er van enig overleg weinig te bespeuren. Na deze rommelige beginfase maakte Boerdonk voetballend gezien het meeste aanspraak op de voorsprong. Na een enorme Boerdonkse kans die nog net naast werd geschoten was er in de extra tijd van de eerste helft een slimme Boerdonkse vos die zijn ploeg terecht op voorsprong zette.
Na de rust was het een heel ander verhaal en pakte Keldonk de wedstrijd volledig in handen. Na vijf minuten kopte Verdi van Rijthoven, uit een corner van Jan van den Acker, prachtig onhoudbaar de gelijkmaker binnen. Keldonk bleef nu aandringen en Boerdonk kwam er bijna niet meer aan te pas. Na twintig minuten schoot Leon van den Acker, na een afgeslagen corner, bekeken de 2 – 1 op het scorebord. Boerdonk ging vanaf dat moment meer risico nemen waardoor de Keldonkse aanvallers ruimte en kansen kregen. Na al drie grote kansen op de 3 – 1 gekregen te hebben was het uiteindelijk Luuk Cremers die de bevrijdende treffer binnen ramde. Hierna ging bij Boerdonk het kaarsje uit, en freewheelde Keldonk gemakkelijk naar de overwinning.