Vorige week verloor Keldonk van Odiliapeel en afgelopen zondag was al de gelegenheid om revanche daarvoor te nemen. Dit kwam er niet van want ondanks dat Keldonk ook dit keer minstens gelijkwaardig was aan de Peel, kregen ze niet de beloning daarvoor.
Keldonk begon gretig aan de wedstrijd maar het was Odiliapeel dat na tien minuten de leiding nam. Na twintig minuten was er een goede aanval van Keldonk maar het schot van de mee opgestoomde Peter van Zutphen werd door een verdediger van de lijn gehaald. Even later was er een pegel uit de tweede lijn van Leon van den Acker maar de bal ging centimeters over. Net voor de rust kwam Odiliapeel op 2 – 0 en kon Keldonk in de tweede helft vol aan de bak om de opgelopen schade te repareren.
Na de rust maakte Keldonk snel de aansluitingstreffer. Een vrije trap van Leon van den Acker werd hard door de muur geschoten waardoor de keeper de bal pas zag toe die achter hem in het netje lag. Keldonk bleef hierna wel aandringen, maar er kwamen weinig echte kansen. Odiliapeel verdedigde met man en macht waardoor er altijd wel iemand in de weg stond. Het was eigenlijk wachten tot de bal een keertje goed zou vallen, maar dat gebeurde helaas niet.
Door dit puntenverlies is Keldonk afgedaald naar de middenmoot, maar alles staat heel dicht bij elkaar. Het streven is om de nacompetitie te halen en dat is nog altijd mogelijk, want met nog zeven wedstrijden te gaan kunnen er nog veel punten verzameld worden.