Vorige week had sinterklaas een cadeautje bij zich voor de mannen van het derde, de jongens stortte zich er gretig op en lieten niet meer los. De 3 punten bleven thuis dankzij doelpuntenmakers Nick Manders en Luc Kuipers, beide op aangeven van Roy Koolen, en benutte penalty van Damy Manders. De tweede helft probeerde blauw geel het cadeau nog af te pakken, ze kwamen er ook dichtbij, maar we gaven het niet meer af, 3-2.
Vandaag, op een kletsnat, modderig maar heerlijk natuurgras veld in Uden, hadden we het zwaar. De eerste helft kwamen we er amper aan te pas. 2 prima goals en 1 lucky van Udi 19 brachten onze gastheren een ruime voorsprong. De tweede helft voetbalde we een stuk beter, mede dankzij het inbrengen van good old Perry Bouwe. We begonnen furieus en zette de keeper binnen 5 minuten 3x aan het werk. Na deze gemiste kansen was het Damy Manders, op aangeven van Rick vd Acker, die de 3-1 binnen tikte. Keldonk zat helemaal in het moment en bleef druk houden en kansen creëren maar ook missen, zo hielden we Udi in leven. Nog erger was dat we ze nog meer lucht gaven door een goal zomaar weg te geven. We bleven aandringen maar we moesten ook nog de 5-1 incasseren. Een verloren wedstrijd maar de tweede helft geeft ons vertrouwen, we speelde goed en ons eerdere manco, kansen creëren, speelde ons nu geen parten, wel het afmaken van de kansen die we krijgen.
Volgende week de laatste wedstrijd voor we de winterstop ingaan, thuis tegen Eli 3.