Vandaag hebben we maar 4 spelers van ons team bij, Pepijn kon niet en Bram A. is ziek.
Dus Boyd, Bram B., Esmee en Pien gingen met volle moed naar Veghel. De eerste 10 minuten ging mooi gelijk op , BlauwGeel maakte enkele doelpunten , en Boyd en Bram B. zorgden voor de 2 doelpunten bij ons. Met de eerste rust was het dan ook 2-2.

De tweede 10 minuten waren begonnen en ook tijdens deze 10 minuten ging het mooi gelijk op. Je zag wel dat ze veel plezier hadden tijdens de wedstrijd, omdat de 2 teams allebei kansen kregen om te scoren. BlauwGeel maakte al snel 3-2 , maar daar lieten ze heb bij ons niet bij zitten. Pien kwam fel terug en zorgden voor de 3-3. Door een goede verdediging bij beide teams bleef het gelijk tot de 2e rust. De derde 10 minuten gingen in, KeldonkBoerdonk maakte snel weer een doelpunt en zo werd de bal door Bram B. mooi in het doel geschoten, 3-4. Zoals u wel zult begrijpen liet Blauw Geel dit niet lang toe, en al snel naar ons doelpunt maakte hun de gelijkmaker 4-4. Er werd over en weer goed verdedigt en aangevallen, maar Boyd en Esmee wisten er voor de rust er toch nog 4-6 van te maken.

De laatste 10 minuten gaan in. Ons team zag het al helemaal voor hun ,wij gaan winnen.
Nog even duidelijk gemaakt dat ze toch nog 10 minuten moesten spelen en dat er nog van alles kon gebeuren, maar als ze zo bleven spelen als de de vorige 30 minuten hadden gedaan, de kans er wel in zou zitten dat dit hun eerste overwinning zou worden. En zo gebeurde het ook ,ze bleven opletten en ook mooi overspelen indien dit natuurlijk kon. Ze konden er natuurlijk niks aan doen toen een spelertje van BlauwGeel er vandoor ging met de bal en er 5-6 van maakte. Hier waren ze natuurlijk niet blij mee en Boyd, Pien en Esmee zorgden in de laatste minuten nog voor 3 doelpunten en zo werd de eindstand 5-9.

Mooi gespeeld en goed gekeken naar de bal. Ze dribbelde de bal nu ook goed mee naar voren en niet voor het doel, zodat de tegenstander iets meer moeite moest doen om de bal af te pakken.
De ouders van beide teams hebben een mooie wedstrijd gezien en er zeker van genoten hoeveel plezier de spelertjes hadden met deze wedstrijd.