’t derde draait tot zover een moeizaam seizoen. Vandaag kwam SCMH 3 op bezoek, dat draait wel ietsje maar niet heel veel beter. We zagen perspectief om vandaag weer een positief resultaat te behalen. Maar als je de doelpunten zo makkelijk weggeeft als wij vandaag deden dan wordt het een moeilijk verhaal. We waren de hele wedstrijd de bovenliggende partij maar SCMH schoot de eerste helft 5x op doel en 4 daarvan zaten er nog in ook. Jens Brugmans milderde tussentijds tot 1-3. De tweede helft was er sprake van eenrichtingsverkeer richting het doel van SCMH maar wat we ook probeerde en hoe erg we ons best ook deden, de bal ging er niet in. Zo speelde we voor het eerst in tijden weer een goede pot voetbal maar kregen we alsnog de deksel op onze neus.

Aankomende woensdag wacht ons de inhaalwedstrijd tegen BlauwGeel 7. Volgende week zondag staat er een echte onvervalste 6-punten wedstrijd op het programma, uit tegen Vorstenbossche boys 3. Een team dat net als wij onderaan de ranglijst bungelt. Aanhaken of afhaken….