Oud-Keldonk speelde vandaag tegen Nieuw-Woensel en deed dat helemaal niet onverdienstelijk. Ondanks dat de wedstrijd veelal in evenwicht was moest Keldonk toestaan dat de Eindhovenaren de drie punten mee naar de lichtstad namen.
In de eerste twintig minuten was er voor beide doelen weinig spektakel te beleven. Keldonk bleef met een gehavend team eigenlijk heel knap moeiteloos overeind. Na 25 minuten nam Nieuw Woensel echter de leiding en werd het een heel ander verhaal. Keldonk gooide de schroom van zich af en kreeg binnen vijf minuten drie kansen op de gelijkmaker. Eerst schoot Chiel Jans op de uitlopende keeper, en schoot Roel van Haandel via een Woensels been rakelings naast. Uit een corner kopte Peter van Zutphen strak binnen, maar wist de keeper met moeite te redden. Net voor het rustsignaal scoorde Nieuw Woensel, waardoor de ruststand niet 1 -1, maar 0- 2 was, en dat scheelt een slok op een borrel.
Na de rust werd het een armetierig potje, Keldonk deed zijn best en Nieuw Woensel koesterde de 0 – 2 voorsprong. Tot echt gevaarlijk situaties leidde dit niet, waardoor een gaap van een supporter maar moeilijk onderdrukt kon worden. Vijf minuten voor het einde leefde Keldonk op, toen René van den Akker uit de kluts de 1 – 2 aansluitingstreffer binnen schoot.  De jacht naar de gelijkmaker was er wel, maar het was te weinig om de Eindhovenaren nog pijn te doen.