Keldonk boekte afgelopen zondag in de thuiswedstrijd tegen H.S.E. uit Eindhoven met 8 – 0 de grootste overwinning van het seizoen. Als Keldonk de tweede helft gas had blijven geven had de score zeker tot in de dubbele cijfers op kunnen lopen.
Na een kwartier nam Keldonk via een goed schot van Roy van der Heijden de leiding. Nu was het gat gevonden en vielen de doelpunten als rijpe appeltjes. Op aangeven van Jan van den Acker was het Verdy van Rijthoven die de score verdubbelde en op aangeven van Verdy maakte Tom van de Broek er 3 – 0 van. Binnen het half uur was het Jan van den Acker die de 4 – 0 voor zijn rekening nam om er daarna nog voor de rust een glaszuivere hattrick van te maken.
In de tweede helft zorgde Verdy van Rijthoven na tien minuten, na een goede voorzet van Tom van de Broek voor de 7 – 0. Hierna werd het Keldonkse spel een stuk slordiger en bleef de verdere score lang uit. Er waren natuurlijk wel kansen, maar de wedstrijd was gespeeld en de vizieren stonden niet meer zo scherp afgesteld. In de laatste seconde van de wedstrijd kopte Tom van de Broek, na een goede voorzet van Jan van den Acker de 8 – 0 eindstand binnen.