In een gelijkwaardige wedstrijd, waarin Keldonk de meeste en betere kansen had moesten de bezoekers onverdiend de drie punten in Odiliapeel achter laten.
In de eerste helft probeerden beide teams de regie van de wedstrijd in handen te krijgen, maar dat kregen ze niet voor elkaar. Na twintig minuten bracht de eerste de beste Odiliapeelse aanval Keldonk op achterstand. Het antwoord van Keldonk kwam tien minuten voor de rust toen een perfect aangesneden voorzet van Luuk Cremers door Jan van den Acker werd binnen gekopt.
Na de rust schakelde Keldonk duidelijk een tandje bij en was Verdy van Rijthoven twee keer dicht bij een doelpunt. Eerst schoot hij uit de draai rakelings over en even daarna ging zijn pegel snoeihard op de paal. Na tien minuten viel het doelpunt wel aan de andere kant en kon Keldonk in de achtervolging. Er kwamen goede kansen om zeker een puntje uit de Peel mee te nemen, maar het zat ze vandaag bepaald niet mee. Rene van Lankveld schoot rakelings naast en Dusty van Wanrooy schoot via een Odiliapeels been net over. Met een prima pass zette invaller Geert Kuijpers Jan van den Acker vrij voor het doel, maar de keeper kon met veel fortuin redding brengen. In de slot minuten schoot Jan van den Acker nog via de paal naast.
Hierdoor pakte Odiliapeel de drie punten, waar gezien het spel Keldonk het meeste recht op had, maar helaas dat telt niet.