Met ingang van het nieuwe seizoen zal Ruud Fleskens de nieuwe trainer worden van RKVV Keldonk. Dit maakte onze voorzitter, Jan Coolen op de nieuwjaarsreceptie bekend.

Een beetje ook tot zijn eigen verbazing zet Ruud volgend seizoen zijn rijke trainersloopbaan bij RKVV Keldonk voort. De Schijndelaar is nu nog werkzaam bij Vorstenbossche Boys waar hij in totaal zes seizoenen actief is geweest. Ruud, wist eigenlijk niet of hij verder wilde gaan, maar het begon toch weer te kriebelen. Toen Keldonk zich bij hem meldde werd hij echter toch weer enthousiast, zeker toen hij de mensen van RKVV Keldonk leerde kennen.

Ruud wordt de opvolger van Peter van den Heuvel die na drie seizoenen de club verlaat. "Ik heb begrepen dat er een leuke jonge groep staat en dat er alles aan gedaan wordt om deze verder te versterken. Het belangrijkste is echter dat ik aan de gesprekken met de mensen van Keldonk een enorm prettig gevoel heb overgehouden. De club straalt warmte uit en ik denk dat ze bij me past. We wensen Ruud welkom bij onze club.