2 vrije weken, waar we niet met ons team aan hoefde te treden maar wel het eerste, tweede en de veteranen van spelers mochten voorzien. Afgelopen zondag een uitwedstrijd tegen Avanti 31 4 uit Schijndel. We waren niet zo goed bij les in de openingsfase want we keken al snel tegen een 2-0 achterstand aan. Het ging niet snel als uit tegen VOW maar dit was weer niet best. Achteraf bleek dit ook de ruststand te zijn, ondanks een handvol kansen van onze kant. En Avanti, die een niet te missen kans toch langs wisten te krijgen. De tweede helft waren we in het begin de bovenliggende partij, wat ook resulteerde in een aansluitingstreffer, gemaakt door Roy Koolen. Gesteund door deze treffer gingen we op zoek naar de gelijkmaker, helaas niet voor lang. Een misverstand achterin werd genadeloos afgestraft door Avanti. Hiermee was de wedstrijd eigenlijk wel gespeeld, al strooide Avanti in de slotminuut nog wat zout in de keldonkse wonden, 4-1.
Door dit resultaat, en die op de andere velden, zijn we nu alleen de rode lantaarn drager. Hopelijk heeft sinterklaas tijdens zijn intocht aankomende zondag in Keldonk ook een mooi pakje bij voor de jongens van het derde, een pakje met 3 punten, dat kunnen we wel gebruiken.