Weer een wedstrijd tegen VOW 3, deze keer voor de competitie, en weer geen winst. We begonnen de wedstrijd dramatisch. Binnen 5/6 minuten stonden we al met 3-0 achter. Na 15 seconden stond het al 1-0, door een persoonlijke fout, en dat terwijl wij de aftrap hadden. Luttele minuten later, na weer een persoonlijke fout, 2-0. De derde kon VOW wel op eigen kracht maken. Hierna miste VOW enkele 100% kansen, waarvan er eentje voor het intikken lag op de doellijn maar de spits het toch presteerde om over te schieten. Dat het toch 4-0 werd voor rust na, je raadt het al, weer een persoonlijke fout, kwam voor niemand als een verrassing. Na de thee waren we enkele keren dichtbij een eretreffer maar meer dan dat ook niet. VOW kreeg ook nog kansen en in de slotfase benutten ze er eentje, eindstand 5-0. De enige Keldonk supporter die de wedstrijd heeft gezien vatte ons optreden in 1 woord goed samen, wanprestatie.