Krap 12 man voor een oefenpotje tegen VOW 3, meer kregen we niet op de been. Onze tegenstanders hadden er al niet veel meer dus besloten we het al voor de wedstrijd op een akkoordje te gooien, 2x 35 minuten is meer dan genoeg. Precies genoeg ook om op tijd klaar te zitten voor de start van de Formule 1. Na enkele minuten spelen waren er van de 12 nog maar 11 over, Stijn Verwegen liep een op het oog zware blessure op. Op het moment van schrijven zit hij in de wachtkamer van het ziekenhuis dus daarover volgende week meer. Zijtaart begon beter en op een kwartier spelen namen ze de leiding na een snelle uitbraak. De gelijkmaker liet niet lang op zich wachten, via Ron vd Hurk en Rick vd Acker kwam de bal bij Nick Manders, die schoot direct raak. Beide ploegen bleven de aanval zoeken, VOW had iets grotere kansen dan Keldonk, gescoord werd er echter niet meer in de eerste helft. Na de thee werd een misverstand achterin meteen afgestraft en nam VOW opnieuw de leiding. De gasten bleven beter, Keldonk werkte hard om er toch een resultaat uit te halen. De kans op de gelijkmaker werd gemist door Cas van Zutphen, hierop sloeg VOW hard terug, de eerste kans werd nog gemist maar de tweede was wel raak, 1-3. Volgende week krijgen we onze kans op revanche, dan voetballen we alweer tegen VOW 3, deze keer in competitieverband. Uit om 11u.