Ondanks dat het nergens meer om ging toonde Keldonk vormbehoud door in Bakel in de laatste competitiewedstrijd  ’n puntje mee te pikken, om daarmee met een goed gevoel de nacompetitie wedstrijden in te kunnen gaan. In de eerste helft was Bavos de bovenliggende partij en kreeg ook de beste kansen. Na tien minuten keerde Lars van Dooren een gevaarlijk schot en ook de rebound was een prooi voor onze reserve keeper. Na een kwartier nam Bavos op dat moment verdiend de voorsprong en kon Keldonk op jacht naar de gelijkmaker. Een goed schot van Rick van Nuland kon de Bakelse keeper in tweede instantie redden en op slag van rust schoot Bouafra de bal met een gemeen stuitertje net naast. Na de thee kwam Keldonk sterk uit de kleedkamer en kreeg Bouafra na een mooi steekballetje van Marcel van de Tillaart meteen een prima kans om de ploegen op gelijke hoogte te schieten, maar de keeper was een sta in de weg. Niet veel later was wederom Bouafra tot tweemaal toe dicht bij de gelijkmaker, maar vandaag had hij duidelijk zijn dag niet en zag zijn inzetten naast en voorlangs gaan.  Na een afgemeten lange bal over de hele bereikte Jan van den Acker gelegenheidsspits Peter van Zutphen die vrij op de Bakelse goal afging, maar na een prima schot kwam de bal via onderkant lat heel jammerlijk uit het doel. Tom van de Broek was als invaller nog maar koud in het veld en dat betekende meteen een meerwaarde, want  na een mooie kapbeweging stuurde hij zijn tegenstander het bos in om vervolgens heel koel de gelijkmaker binnen te plaatsen. Na deze gelijkmaker leek Keldonk de overwinning te pakken, maar Tom van de Broek zijn doelpunt werd helaas door vermeend buitenspel gecanceld. Hierna kwam er een flinke bliksem schicht gevolgd door een knetterende donderslag waardoor de laatste competitie wedstrijd een abrupt einde kreeg.Keldonk speelt a.s. zondag om half drie zijn eerste thuiswedstrijd in de nacompetitie en het is op dit moment niet helemaal duidelijk of dit tegen Olympia boys of Milheezer boys zal zijn.