Donderdagavond moest Keldonk 3 een inhaalwedstrijd afwerken tegen Vorstenbossche Boys 3. De eerste wedstrijd, uit bij de Boys, werd Keldonk 3.4 tot op het bot vernederd en met een dikke nederlaag terug naar Keldonk gestuurd. Het was na lang wachten eindelijk tijd voor revanche. De oranje atleten startten de wedstrijd goed en bleken al vrij snel veel sterker dan de gasten. Deze overmacht leverde ons al snel een comfortabele 3-0 voorsprong op dankzij goals van Mark Sigmans, Erwin Jansen en Erwin van Lankveld. De tweede helft bouwde Keldonk de voorsprong verder uit naar 5-0, Bart Bevers en Michel vd Akker wisten het net nog te vinden. Door deze overwinning stijgen we over Vorstenbossche boys en Gemert naar de 10de plek.

Aanstaande zondag moeten we op bezoek bij Erp 4. Bij een overwinning zal dit team zich kronen tot kampioen. Het vertrouwen is groot bij iedereen die Erp een warm hart toe draagt. Zo groot zelfs dat één van de (minst) getalenteerde speler denkt dat als de Erpenaren alleen met hun linkse been voetballen, ze toch nog het kampioenschap veilig kunnen stellen. Grootspraak laten we over aan de vedettes uit Erp. Zondag zal er een gemotiveerd, gretig en strijdbaar Keldonk in Erp op de mat staan, om onze huid zo duur mogelijk te verkopen. 12:15u zal het balletje gaan rollen op sportpark den Uil.