In een weinig hoogstaande wedstrijd kreeg Keldonk het op eigen kracht voor elkaar om directe degradatie te ontlopen. In de thuiswedstrijd in Mariahout bleef het 0 – 0, en aan dat ene puntje had Keldonk genoeg.De eerste helft konden of wilden beide ploegen niet tot het uiterste gaan en was het spel erg rommelig. Het Keldonkse balbezit was vaak maar van korte duur en dat was geen verdienste van de tegenstander, maar dat lag vaak meer aan eigen slordigheden. Na tien minuten kreeg Keldonk de eerste mogelijkheid toen Tom van de Broek uit een goede voorzet van Mark van der Linden over kopte. Niet veel later kon Dusty van Wanrooy vrij naar de Mariahout goal, maar het ontbeerde hem aan snelheid waardoor de keeper een grote teen vlugger bij de bal was. Na een half uur was er een hachelijk moment voor de Keldonkse goal. Eerst werd keeper Jeppe Kerkhof met een lobje verslagen, maar dacht Zaid Jarboue ramme dan, en bracht zo redding op de lijn, waarna Jeppe weer op zijn post was om de rebound te keren.Net na de rust kreeg Jan van den Acker, na een mooie rush en voorzet van Tom van de Broek, een beste kans, maar de keeper wist zijn poging onschadelijk te maken. Tien minuten voor tijd leek Keldonk het puntje toch nog in te leveren, toen een Mariahoutse aanvaller vrij voor onze keeper op dook, maar man off the match Jeppe Kerkhof wierp zich heel moedig in de baan van het schot en voorkwam zo een zeker lijkend doelpunt. Ook Keldonk kreeg in de slotminuten nog een behoorlijke kans om heel sneaky de winst mee naar Keldonk te nemen, maar na een mooie steekbal van Peter van Zutphen schoot invaller Bouafra te zacht in om het de Mariahout keeper moeilijk te maken. Zo komt er in ieder geval voor Keldonk nog een verlenging aan deze competitie. In twee wedstrijden tegen een nog niet bekend zijnde tegenstander zal moeten worden geprobeerd om handhaving in de vierde klasse veilig te stellen.