Vandaag was het eerste optreden van het geherintroduceerde team Keldonk 2.3 of 3.2, net welke invulling je er zelf aan wil geven. Vanwege tegenvallende opkomst zijn beide teams het restant van het seizoen op elkaar aangewezen om er een passend slot aan te geven. Je zou denken/hopen dat we nu een spelers overschot zouden hebben maar het tegenovergestelde bleek dichter bij de waarheid te liggen, het was om half11 nog schrapen om een volwaardig elftal op de been te brengen. Dit lukte uiteindelijk en het samengestelde elftal voetbalde wel goed, beter dan vaak dit seizoen het geval was. Toch kon ook dit elftal de nederlaag niet afwenden. Het werd, in tegenstelling tot andere wedstrijden, een kleine nederlaag. De eerste helft verliep behoorlijk gelijk opgaand. Beide teams hadden wel moeite om tot kansen te komen. 0-0 bij rust was een logisch gevolg. Een opvlieging na 70 minuten van de gasten betekende de 0-1. Luttele minuten later werd ze een 100% penalty onthouden, in het tumult dat hierop volgde, logisch want ze werden behoorlijk benadeeld, stuurde de leidsman hun captain met een gele kaart 10 minuten naar de kant. Keldonk zette aan met alles wat het had en wist tot enkele gevaarlijke momenten te komen maar het was niet genoeg om tot een doelpunt te komen. Vrij vlug nadat het tiental van FC de Rakt weer een elftal werd gooide ze de wedstrijd in het slot met de 0-2.