Keldonk speelde in de inhaalwedstrijd tegen Eli een uur lang een gewonnen wedstrijd, maar moest na een domme gele kaart toch de drie punten mee naar Lieshout geven.Na een openingsoffensief van Eli, waarin een keer de lat redding moest brengen nam Keldonk na tien minuten langzaam het heft in handen. Een vrije trap van Bouafra ging via de handen van de keeper nog op de lat, maar niet veel later pakte Keldonk toch de verdiende voorsprong. In een mooie aanval gaf Jan van den Acker de bal mee aan de goed gelopen Mark van Haandel die bij de eerste paal Tom van den Broek inspeelde, die vervolgens de keeper geen kans gaf. Na deze voorsprong bleef Keldonk de bovenliggende partij en bleef verdedigend zonder veel moeite op de been. Tot twee keer toe werden mooi kopballen door Lieshoutse verdedigers ternauwernood van de lijn gehaald waardoor de ruststand slechts 1 – 0 was.Ook de tweede helft startte Keldonk goed, maar lieten ze zich gek maken door een paar ongelukkige beslissingen van de niet zijn dag hebbende scheids. Na commentaar op de leiding kreeg de ervaren Bouafra binnen een paar tellen twee keer geel en moest Keldonk met tien man de klus proberen te klaren. Dit lukte in eerste instantie heel aardig en de voorsprong werd met man en macht succesvol verdedigd. Totdat tien minuten voor tijd een lichte overtreding binnen de zestien met een penalty bestraft werd, die onhoudbaar werd binnen geschoten. Keldonk bleef daarna knokken voor dat ene verdiende puntje, maar een paar minuten voor tijd sloeg het noodlot toe, en werd een makkelijk gegeven vrije trap op randje zestien in tweede instantie binnen geschoten, waardoor Keldonk toch nog met lege handen achter bleef.