In een gezapige wedstrijd tegen koploper Wodan hield Keldonk met een 0 – 3 nederlaag de schade beperkt.Na vijf minuten kreeg Keldonk via Jan van den Acker een mooie kans om de leiding te nemen, maar zijn schot ging helaas rakelings over. Anders was het misschien nog mooi geworden. Na een kwartier hobbelde een bal die als voorzet bedoeld was ongelukkig via de binnenkant van de paal binnen en namen de gasten uit Eindhoven de voorsprong. Keldonk had hierna aanvallend weinig of niets in te brengen en beperkte zich veelal tot tegenhouden. Dit lukte aardig, maar men kon niet voorkomen dat na een half uur de stand naar 0 – 2 werd getild en daarmee de wedstrijd eigenlijk al gespeeld was. In de tweede helft werd het snel 0 – 3 en werd het een super saai potje. Wodan vond het wel goed zo en Keldonk was niet in staat om iets aan de achterstand te doen. Het laatste fluitsignaal was een van de weinige hoogtepunten in de tweede helft.