Na 3 bekerwedstrijden, om een beetje in vorm te komen, begon op deze stralende zondag 24 september eindelijk de competitie voor RKVV Keldonk 3. Tijdens de bekerronde konden we geen potten breken en verloren we van achtereenvolgens Erp 5 (1-4), VOW 3 (0-4) en BlauwGeel 11 (1-3). Voor de beker doen we mee met de olympische gedachte; ‘meedoen is belangrijker dan winnen’, en om wat wedstrijdritme in de benen te krijgen.

Met een 8-0 zege tegen Gemert 4 begint Keldonk 3 de competitie voortvarend. De 8 goals werden netjes verdeeld over de 2 helften. Nick Manders maakte de 1, 2 en 3-0, Damy Manders de 4-0. Na de thee had Keldonk even nodig om op gang te komen maar Damy Manders wees ons de weg door de 5-0 te maken uit een vrije trap. Michel vd Akker scoorde de 6-0. Damy Manders de 7-0 en Joan Hanegraaf 8-0.

Zo werd het voor Keldonk een feestmiddag met louter hoogtepunten. Een zuivere hattrick van Nick Manders, hattrick van Damy Manders, puntgave assists van Luc Kuipers (2x), Brian vd Acker en Stijn Verwegen, de ‘0’ voor keeper Frens Leenders en captain Bart van Haandel, Joan Hanegraaf die z’n rentree opluistert met een goal. Prachtig!

Volgende week wacht ons de uitwedstrijd tegen Avesteyn 3. Aftrap is om 12u.